Elektroniczna karta projektu
Każda karta jest dostosowana do potrzeb danego klienta, a jej
standardowe elementy to:
- grupy docelowe projektu,
- proponowane działania promocyjne,
- planowane wydatkowanie,
- dokładny opis,
- media plan,
- zasięg projektu,
- i wiele innych.
Automatyczna ocena projektu
Ocena setek projektów potrafi być bardzo czasochłonna. Moduł
automatycznej oceny znacznie ją ułatwia. Wśród kryteriów oceny
znajdziemy m.in.:
- budżet,
- zasięg,
- współpraca z innymi jednostkami,
- grupy docelowe,
- KPI.
Centralne repozytorium materiałów promocyjnych
W bazie materiałów możemy zgromadzić niemal każdy rodzaj pliku
o potencjalnym znaczeniu promocyjnym:
- prezentacje w formacie PowerPoint, aktualizowane przez pracowników Departamentu/ Wydziału odpowiedzialnego za markę,
- teksty promocyjne dotyczące różnych obszarów funkcjonowania miasta czy regionu.