Marka Terytorialna
BLOG

Lubimy się dzielić.

Public_thumb_lublin_ramka_3
Hover_image
Miasta chronią lokalny biznes przed wirusem kryzysu.
25.03.2020
Trendy

Samorządy nie czekają na działania rządu i przejmują inicjatywę na rzecz ochrony biznesu oraz instytucji działających na ich terenie. Podczas gdy rzesze pracowników służby zdrowia toczą codzienną, heroiczną walkę z niewidzialnym wrogiem – koronawirusem, w tle toczy się również walka o to, jak będzie wyglądała nasza codzienność, gdy epidemia się skończy.

Public_thumb_g_owne_5
Hover_image
“Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” – czyli o sile polskich miast.
28.02.2020
Studium przypadku

Budowanie marki terytorialnej to nie tylko własne inicjatywy i działania lokalne, ale również angażowanie się w większe przedsięwzięcia. Jednym z przykładów takiego działania jest trwająca właśnie kampania Związku Miast Polskich.

Public_thumb_zakupy_2
Hover_image
Wałbrzych mówi stanowcze NIE plastikowym jednorazówkom – czyli o odwadze i rozwadze w budowaniu marki terytorialnej.
05.02.2020
Wiedza

Czy tego typu zakazy powinny stać się priorytetem w planach strategicznych innych polskich miast? Na pewno warto je rozważyć...

Public_thumb_szyldy_1
Hover_image
3 dowody na to, że budowanie marki terytorialnej zaczyna się na ulicy.
29.01.2020
Studium przypadku

Coraz więcej samorządów decyduje się na przyjęcie tzw. uchwał krajobrazowych. Mają one określać nie tylko dokładne zasady zamieszczania szyldów i reklam, ale też pozwalać na egzekwowanie zasad estetycznego porządku. Dziś przyglądamy się trzem miastom, w których zmiany zaczynają być widoczne gołym okiem. Mamy w ten sposób nadzieję zainspirować innych do działania, a także zwrócić uwagę na narzędzia, które warto w tym celu wykorzystać.

Public_thumb_mt_blog_3
Hover_image
Zapraszamy do udziału w Plebiscycie “Świąteczna Magia Miast”
19.12.2019

Blask świątecznych dekoracji, klimatyczne kiermasze i jarmarki, rodzinne spacery czy wspólne zdjęcia przy miejskiej choince... Boże Narodzenie i Nowy Rok to szczególny czas dla każdej społeczności.

Public_thumb_william-iven-dfmmzzi3rmg-unsplash
Hover_image
3 etapy budowania wizerunku marki terytorialnej w mediach społecznościowych.
21.11.2019
Wiedza

Zaangażowaną i przywiązaną do marki społeczność buduje się długo, a najskuteczniejszym narzędziem jest regularna, przemyślana i dostosowana do naszych odbiorców komunikacja.

Public_thumb_mt_blog_2
Hover_image
3 dowody na to, że Narodowy Dzień Niepodległości jest doskonałą okazją do budowania wizerunku marki lokalnej.
15.11.2019
Studium przypadku

Świętowanie Narodowego Dnia Niepodległości w Polsce nie zawsze jest proste i każdy, kto interesuje się życiem publicznym, doskonale wie dlaczego. My jednak nie o tym. Celem tego krótkiego podsumowania jest pokazanie, w jaki sposób polskie miasta z sukcesem wykorzystują potencjał naszej wspólnej marki, jaką jest Polska. Udowadniając, że 11 listopada może być dla mieszkańców dniem radosnym i wyjątkowym, polskie miasta prezentują się od najlepszej strony.

Public_thumb_oslo
Hover_image
"Wartości są silniejsze niż slogany"– czyli norweski sposób na budowanie marki miasta za granicą.
23.10.2019
Studium przypadku

Oslo Brand Toolbox to bardzo ciekawy przykład innowacyjnego i nieszablonowego podejścia do marketingu terytorialnego.

Public_thumb_greenvelo
Hover_image
Srebrna kapsuła 5D – czyli świętokrzyski pomysł na promocję szlaku rowerowego.
02.10.2019
Studium przypadku

Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo to najdłuższy oznaczony szlak rowerowy w Polsce, a jego świętokrzyska część jest bardzo popularna m.in. wśród turystów z Niemiec. 

Public_thumb_lublin_ramka_3
Hover_image
Miasta chronią lokalny biznes przed wirusem kryzysu.
25.03.2020
Trendy

Samorządy nie czekają na działania rządu i przejmują inicjatywę na rzecz ochrony biznesu oraz instytucji działających na ich terenie. Podczas gdy rzesze pracowników służby zdrowia toczą codzienną, heroiczną walkę z niewidzialnym wrogiem – koronawirusem, w tle toczy się również walka o to, jak będzie wyglądała nasza codzienność, gdy epidemia się skończy.

Public_thumb_g_owne_5
Hover_image
“Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” – czyli o sile polskich miast.
28.02.2020
Studium przypadku

Budowanie marki terytorialnej to nie tylko własne inicjatywy i działania lokalne, ale również angażowanie się w większe przedsięwzięcia. Jednym z przykładów takiego działania jest trwająca właśnie kampania Związku Miast Polskich.

Public_thumb_zakupy_2
Hover_image
Wałbrzych mówi stanowcze NIE plastikowym jednorazówkom – czyli o odwadze i rozwadze w budowaniu marki terytorialnej.
05.02.2020
Wiedza

Czy tego typu zakazy powinny stać się priorytetem w planach strategicznych innych polskich miast? Na pewno warto je rozważyć...

Public_thumb_szyldy_1
Hover_image
3 dowody na to, że budowanie marki terytorialnej zaczyna się na ulicy.
29.01.2020
Studium przypadku

Coraz więcej samorządów decyduje się na przyjęcie tzw. uchwał krajobrazowych. Mają one określać nie tylko dokładne zasady zamieszczania szyldów i reklam, ale też pozwalać na egzekwowanie zasad estetycznego porządku. Dziś przyglądamy się trzem miastom, w których zmiany zaczynają być widoczne gołym okiem. Mamy w ten sposób nadzieję zainspirować innych do działania, a także zwrócić uwagę na narzędzia, które warto w tym celu wykorzystać.

Public_thumb_mt_blog_3
Hover_image
Zapraszamy do udziału w Plebiscycie “Świąteczna Magia Miast”
19.12.2019

Blask świątecznych dekoracji, klimatyczne kiermasze i jarmarki, rodzinne spacery czy wspólne zdjęcia przy miejskiej choince... Boże Narodzenie i Nowy Rok to szczególny czas dla każdej społeczności.

Public_thumb_william-iven-dfmmzzi3rmg-unsplash
Hover_image
3 etapy budowania wizerunku marki terytorialnej w mediach społecznościowych.
21.11.2019
Wiedza

Zaangażowaną i przywiązaną do marki społeczność buduje się długo, a najskuteczniejszym narzędziem jest regularna, przemyślana i dostosowana do naszych odbiorców komunikacja.

Public_thumb_mt_blog_2
Hover_image
3 dowody na to, że Narodowy Dzień Niepodległości jest doskonałą okazją do budowania wizerunku marki lokalnej.
15.11.2019
Studium przypadku

Świętowanie Narodowego Dnia Niepodległości w Polsce nie zawsze jest proste i każdy, kto interesuje się życiem publicznym, doskonale wie dlaczego. My jednak nie o tym. Celem tego krótkiego podsumowania jest pokazanie, w jaki sposób polskie miasta z sukcesem wykorzystują potencjał naszej wspólnej marki, jaką jest Polska. Udowadniając, że 11 listopada może być dla mieszkańców dniem radosnym i wyjątkowym, polskie miasta prezentują się od najlepszej strony.

Public_thumb_oslo
Hover_image
"Wartości są silniejsze niż slogany"– czyli norweski sposób na budowanie marki miasta za granicą.
23.10.2019
Studium przypadku

Oslo Brand Toolbox to bardzo ciekawy przykład innowacyjnego i nieszablonowego podejścia do marketingu terytorialnego.

Public_thumb_greenvelo
Hover_image
Srebrna kapsuła 5D – czyli świętokrzyski pomysł na promocję szlaku rowerowego.
02.10.2019
Studium przypadku

Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo to najdłuższy oznaczony szlak rowerowy w Polsce, a jego świętokrzyska część jest bardzo popularna m.in. wśród turystów z Niemiec.