Marka Terytorialna
BLOG

Lubimy się dzielić.

Public_thumb_slider_silni
Hover_image
"Jesteśmy silni i skuteczni, gdy jesteśmy razem" – czyli o zmaganiach Dawida z Goliatem
14.05.2021
Studium przypadku

Fundamentem funkcjonowania każdej jednostki samorządu terytorialnego są przede wszystkim inicjatywy własne i działania lokalne. Równie ważne jest wykazywanie aktywności na większą skalę, np. poprzez wyrażanie poparcia dla ogólnokrajowych czy międzynarodowych przedsięwzięć. To szansa zarówno na uzyskanie rozgłosu wśród szerszej grupy odbiorców, jak i na skuteczne promowanie regionu.

Public_thumb_screenshot_2021-01-26_at_16.50.22
Hover_image
5 przykładów budowania marki regionalnej w czasie pandemii (cz.1)
15.02.2021
Studium przypadku

Ostatni rok dobitnie pokazał, jak bardzo elastycznym trzeba być, prowadząc działania marketingowe. Nadejście pandemii wywróciło plany promocyjne do góry nogami, a specjaliści odpowiedzialni za budowanie marek miast i regionów stanęli przed nie lada wyzwaniem – dalszym prowadzeniem działań w warunkach dotąd niespotykanych.

Public_thumb_projekt__zbierz_litwe__
Hover_image
“Zbierz Litwę” - czyli o projekcie, który stał się prawdziwym magnesem dla turystów.
06.08.2020
Studium przypadku

Projekt “Zbierz Litwę”, zainicjowany przez Centrum Informacji Turystyki i Biznesu Wiłkomierza, to świetny przykład innowacyjnego podejścia do marketingu terytorialnego. Jego idea, zachęcająca ludzi do podróżowania po Litwie i odkrywania jej atrakcji, połączyła wszystkie 60 litewskich regionów. Pomysł polega na tym, że każdy z regionów ma swój magnes w kształcie własnych granic. Po zebraniu wszystkich 60 części, tworzą one całość – mapę Litwy.

Public_thumb_lublin_ramka_3
Hover_image
Miasta chronią lokalny biznes przed wirusem kryzysu.
25.03.2020
Trendy

Samorządy nie czekają na działania rządu i przejmują inicjatywę na rzecz ochrony biznesu oraz instytucji działających na ich terenie. Podczas gdy rzesze pracowników służby zdrowia toczą codzienną, heroiczną walkę z niewidzialnym wrogiem – koronawirusem, w tle toczy się również walka o to, jak będzie wyglądała nasza codzienność, gdy epidemia się skończy.

Public_thumb_g_owne_5
Hover_image
“Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” – czyli o sile polskich miast.
28.02.2020
Studium przypadku

Budowanie marki terytorialnej to nie tylko własne inicjatywy i działania lokalne, ale również angażowanie się w większe przedsięwzięcia. Jednym z przykładów takiego działania jest trwająca właśnie kampania Związku Miast Polskich.

Public_thumb_zakupy_2
Hover_image
Wałbrzych mówi stanowcze NIE plastikowym jednorazówkom – czyli o odwadze i rozwadze w budowaniu marki terytorialnej.
05.02.2020
Wiedza

Czy tego typu zakazy powinny stać się priorytetem w planach strategicznych innych polskich miast? Na pewno warto je rozważyć...

Public_thumb_szyldy_1
Hover_image
3 dowody na to, że budowanie marki terytorialnej zaczyna się na ulicy.
29.01.2020
Studium przypadku

Coraz więcej samorządów decyduje się na przyjęcie tzw. uchwał krajobrazowych. Mają one określać nie tylko dokładne zasady zamieszczania szyldów i reklam, ale też pozwalać na egzekwowanie zasad estetycznego porządku. Dziś przyglądamy się trzem miastom, w których zmiany zaczynają być widoczne gołym okiem. Mamy w ten sposób nadzieję zainspirować innych do działania, a także zwrócić uwagę na narzędzia, które warto w tym celu wykorzystać.

Public_thumb_mt_blog_3
Hover_image
Zapraszamy do udziału w Plebiscycie “Świąteczna Magia Miast”
19.12.2019

Blask świątecznych dekoracji, klimatyczne kiermasze i jarmarki, rodzinne spacery czy wspólne zdjęcia przy miejskiej choince... Boże Narodzenie i Nowy Rok to szczególny czas dla każdej społeczności.

Public_thumb_william-iven-dfmmzzi3rmg-unsplash
Hover_image
3 etapy budowania wizerunku marki terytorialnej w mediach społecznościowych.
21.11.2019
Wiedza

Zaangażowaną i przywiązaną do marki społeczność buduje się długo, a najskuteczniejszym narzędziem jest regularna, przemyślana i dostosowana do naszych odbiorców komunikacja.

Public_thumb_slider_silni
Hover_image
"Jesteśmy silni i skuteczni, gdy jesteśmy razem" – czyli o zmaganiach Dawida z Goliatem
14.05.2021
Studium przypadku

Fundamentem funkcjonowania każdej jednostki samorządu terytorialnego są przede wszystkim inicjatywy własne i działania lokalne. Równie ważne jest wykazywanie aktywności na większą skalę, np. poprzez wyrażanie poparcia dla ogólnokrajowych czy międzynarodowych przedsięwzięć. To szansa zarówno na uzyskanie rozgłosu wśród szerszej grupy odbiorców, jak i na skuteczne promowanie regionu.

Public_thumb_screenshot_2021-01-26_at_16.50.22
Hover_image
5 przykładów budowania marki regionalnej w czasie pandemii (cz.1)
15.02.2021
Studium przypadku

Ostatni rok dobitnie pokazał, jak bardzo elastycznym trzeba być, prowadząc działania marketingowe. Nadejście pandemii wywróciło plany promocyjne do góry nogami, a specjaliści odpowiedzialni za budowanie marek miast i regionów stanęli przed nie lada wyzwaniem – dalszym prowadzeniem działań w warunkach dotąd niespotykanych.

Public_thumb_projekt__zbierz_litwe__
Hover_image
“Zbierz Litwę” - czyli o projekcie, który stał się prawdziwym magnesem dla turystów.
06.08.2020
Studium przypadku

Projekt “Zbierz Litwę”, zainicjowany przez Centrum Informacji Turystyki i Biznesu Wiłkomierza, to świetny przykład innowacyjnego podejścia do marketingu terytorialnego. Jego idea, zachęcająca ludzi do podróżowania po Litwie i odkrywania jej atrakcji, połączyła wszystkie 60 litewskich regionów. Pomysł polega na tym, że każdy z regionów ma swój magnes w kształcie własnych granic. Po zebraniu wszystkich 60 części, tworzą one całość – mapę Litwy.

Public_thumb_lublin_ramka_3
Hover_image
Miasta chronią lokalny biznes przed wirusem kryzysu.
25.03.2020
Trendy

Samorządy nie czekają na działania rządu i przejmują inicjatywę na rzecz ochrony biznesu oraz instytucji działających na ich terenie. Podczas gdy rzesze pracowników służby zdrowia toczą codzienną, heroiczną walkę z niewidzialnym wrogiem – koronawirusem, w tle toczy się również walka o to, jak będzie wyglądała nasza codzienność, gdy epidemia się skończy.

Public_thumb_g_owne_5
Hover_image
“Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” – czyli o sile polskich miast.
28.02.2020
Studium przypadku

Budowanie marki terytorialnej to nie tylko własne inicjatywy i działania lokalne, ale również angażowanie się w większe przedsięwzięcia. Jednym z przykładów takiego działania jest trwająca właśnie kampania Związku Miast Polskich.

Public_thumb_zakupy_2
Hover_image
Wałbrzych mówi stanowcze NIE plastikowym jednorazówkom – czyli o odwadze i rozwadze w budowaniu marki terytorialnej.
05.02.2020
Wiedza

Czy tego typu zakazy powinny stać się priorytetem w planach strategicznych innych polskich miast? Na pewno warto je rozważyć...

Public_thumb_szyldy_1
Hover_image
3 dowody na to, że budowanie marki terytorialnej zaczyna się na ulicy.
29.01.2020
Studium przypadku

Coraz więcej samorządów decyduje się na przyjęcie tzw. uchwał krajobrazowych. Mają one określać nie tylko dokładne zasady zamieszczania szyldów i reklam, ale też pozwalać na egzekwowanie zasad estetycznego porządku. Dziś przyglądamy się trzem miastom, w których zmiany zaczynają być widoczne gołym okiem. Mamy w ten sposób nadzieję zainspirować innych do działania, a także zwrócić uwagę na narzędzia, które warto w tym celu wykorzystać.

Public_thumb_mt_blog_3
Hover_image
Zapraszamy do udziału w Plebiscycie “Świąteczna Magia Miast”
19.12.2019

Blask świątecznych dekoracji, klimatyczne kiermasze i jarmarki, rodzinne spacery czy wspólne zdjęcia przy miejskiej choince... Boże Narodzenie i Nowy Rok to szczególny czas dla każdej społeczności.

Public_thumb_william-iven-dfmmzzi3rmg-unsplash
Hover_image
3 etapy budowania wizerunku marki terytorialnej w mediach społecznościowych.
21.11.2019
Wiedza

Zaangażowaną i przywiązaną do marki społeczność buduje się długo, a najskuteczniejszym narzędziem jest regularna, przemyślana i dostosowana do naszych odbiorców komunikacja.