Marka Terytorialna
BLOG

Lubimy się dzielić.

Public_thumb_gdyniadiverse
Hover_image
4 wyznaczniki dobrze skrojonego pomysłu na promocję, czyli Gdynia na odzieży marki Diverse.
12.08.2019
Studium przypadku

Dzięki współpracy władz miasta z marką odzieżową Diverse, powstała wyjątkowa kolekcja - Gdynia Limited Collection. Letnie koszulki, które się na nią składają, mają promować miasto jako idealną destynację – zarówno na krótki letni wypad, jak i dłuższy rodzinny wyjazd nad morze. Projekt ten  to naszym zdaniem doskonały przykład udanej współpracy samorządu z biznesem na rzecz budowania marki regionu. Dlaczego tak uważamy? Poniżej kilka argumentów:

Public_thumb_budowa
Hover_image
4 kluczowe elementy promocji oferty dla inwestorów.
01.08.2019
Wiedza

Działania zwiększające atrakcyjność inwestycyjną miasta czy regionu to jedno. Jednak, o ile wstępne zainteresowanie inwestora może wynikać z różnych powodów, to ostateczne decyzje podejmowane są już na podstawie twardych danych.

Public_thumb_bottles-container-daylight-802221
Hover_image
Walka z plastikiem sposobem na budowanie ekologicznego wizerunku miasta i regionu.
10.07.2019
Studium przypadku

Przybywa miast, które wprowadzają zakaz używania plastiku oraz realizują kampanie informacyjne na rzecz jego ograniczania w codziennym życiu. Dlaczego już teraz, skoro unijny zakaz sprzedaży wyrobów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych ma zacząć obowiązywać dopiero za 1,5 roku?

Public_thumb_bike-4130706_1920
Hover_image
Marki i samorządy w służbie mieszkańców, czyli miejski marketing społeczny w praktyce.
28.06.2019
Studium przypadku

Nie każde działanie na rzecz mieszkańców musi być projektem wychodzącym i finansowanym przez JST. Może też wynikać ze współpracy z partnerami komercyjnymi. Poniżej przedstawiamy przykłady takich inicjatyw.  

 

Public_thumb_zrzut_ekranu_2019-06-25_o_11.18.58
Hover_image
Pomorze Zachodnie stawia na biznes w dobrym położeniu.
25.06.2019
Studium przypadku

Promowanie atrakcyjności gospodarczej regionu jest skuteczne wtedy, gdy zaplanowane działania wynikają z rzeczywistych danych i odpowiadają na konkretne potrzeby otoczenia biznesowego.

Kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu” to bardzo dobry przykład właśnie takich działań – poprzedzonych merytoryczną analizą i wynikających z przemyślanej strategii marki.

Public_thumb_fot_mt_2
Hover_image
7 powodów, dla których warto koordynować działania promocyjne.
19.06.2019
Wiedza

Odpowiedzialność za działania marketingowe przypomina czasem żonglowanie w czasie jazdy na deskorolce - trzeba pilnować, aby żadna piłka (realizowany projekt) nie upadła, a jednocześnie utrzymać równowagę i obrany kierunek (realizować przyjętą strategię), aby nie rozbić się na najbliższym drzewie. Jak to wszystko pogodzić? Do tego właśnie potrzebna jest nam koordynacja działań promocyjnych. Poznajcie najważniejsze powody, dla których warto ją wdrożyć:

Public_thumb_jakob-owens-518866-unsplash
Hover_image
Influencer marketing w kreowaniu wizerunku marki miejsca
19.12.2018
Trendy

Influencer marketing to narzędzie promocji, które w ostatnich latach znacząco zyskało na popularności. Niebagatelny udział we wzroście zainteresowania tą formą promocji mają media społecznościowe, które stanowią główny obszar działalności lwiej części influencerów. Zanim przejdziemy do konkretów, warto zacząć od początku.

Public_thumb_gdyniadiverse
Hover_image
4 wyznaczniki dobrze skrojonego pomysłu na promocję, czyli Gdynia na odzieży marki Diverse.
12.08.2019
Studium przypadku

Dzięki współpracy władz miasta z marką odzieżową Diverse, powstała wyjątkowa kolekcja - Gdynia Limited Collection. Letnie koszulki, które się na nią składają, mają promować miasto jako idealną destynację – zarówno na krótki letni wypad, jak i dłuższy rodzinny wyjazd nad morze. Projekt ten  to naszym zdaniem doskonały przykład udanej współpracy samorządu z biznesem na rzecz budowania marki regionu. Dlaczego tak uważamy? Poniżej kilka argumentów:

Public_thumb_budowa
Hover_image
4 kluczowe elementy promocji oferty dla inwestorów.
01.08.2019
Wiedza

Działania zwiększające atrakcyjność inwestycyjną miasta czy regionu to jedno. Jednak, o ile wstępne zainteresowanie inwestora może wynikać z różnych powodów, to ostateczne decyzje podejmowane są już na podstawie twardych danych.

Public_thumb_bottles-container-daylight-802221
Hover_image
Walka z plastikiem sposobem na budowanie ekologicznego wizerunku miasta i regionu.
10.07.2019
Studium przypadku

Przybywa miast, które wprowadzają zakaz używania plastiku oraz realizują kampanie informacyjne na rzecz jego ograniczania w codziennym życiu. Dlaczego już teraz, skoro unijny zakaz sprzedaży wyrobów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych ma zacząć obowiązywać dopiero za 1,5 roku?

Public_thumb_bike-4130706_1920
Hover_image
Marki i samorządy w służbie mieszkańców, czyli miejski marketing społeczny w praktyce.
28.06.2019
Studium przypadku

Nie każde działanie na rzecz mieszkańców musi być projektem wychodzącym i finansowanym przez JST. Może też wynikać ze współpracy z partnerami komercyjnymi. Poniżej przedstawiamy przykłady takich inicjatyw.  

 

Public_thumb_zrzut_ekranu_2019-06-25_o_11.18.58
Hover_image
Pomorze Zachodnie stawia na biznes w dobrym położeniu.
25.06.2019
Studium przypadku

Promowanie atrakcyjności gospodarczej regionu jest skuteczne wtedy, gdy zaplanowane działania wynikają z rzeczywistych danych i odpowiadają na konkretne potrzeby otoczenia biznesowego.

Kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu” to bardzo dobry przykład właśnie takich działań – poprzedzonych merytoryczną analizą i wynikających z przemyślanej strategii marki.

Public_thumb_fot_mt_2
Hover_image
7 powodów, dla których warto koordynować działania promocyjne.
19.06.2019
Wiedza

Odpowiedzialność za działania marketingowe przypomina czasem żonglowanie w czasie jazdy na deskorolce - trzeba pilnować, aby żadna piłka (realizowany projekt) nie upadła, a jednocześnie utrzymać równowagę i obrany kierunek (realizować przyjętą strategię), aby nie rozbić się na najbliższym drzewie. Jak to wszystko pogodzić? Do tego właśnie potrzebna jest nam koordynacja działań promocyjnych. Poznajcie najważniejsze powody, dla których warto ją wdrożyć:

Public_thumb_jakob-owens-518866-unsplash
Hover_image
Influencer marketing w kreowaniu wizerunku marki miejsca
19.12.2018
Trendy

Influencer marketing to narzędzie promocji, które w ostatnich latach znacząco zyskało na popularności. Niebagatelny udział we wzroście zainteresowania tą formą promocji mają media społecznościowe, które stanowią główny obszar działalności lwiej części influencerów. Zanim przejdziemy do konkretów, warto zacząć od początku.