Marka Terytorialna
BLOG

Lubimy się dzielić.

Public_thumb_greenvelo
Hover_image
Srebrna kapsuła 5D – czyli świętokrzyski pomysł na promocję szlaku rowerowego.
02.10.2019
Studium przypadku

Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo to najdłuższy oznaczony szlak rowerowy w Polsce, a jego świętokrzyska część jest bardzo popularna m.in. wśród turystów z Niemiec. 

Public_thumb_mt_11
Hover_image
3 kluczowe obszary skutecznego rozwoju gminy.
23.09.2019
Wiedza

Niezależnie od tego, jaki kierunek rozwoju obiera gmina, ważne jest, aby zadbać o pewne podstawy, które umożliwią skuteczną realizację założonych celów.

Public_thumb_mt_blog
Hover_image
7 etapów budowania strategii rozwoju.
06.09.2019
Wiedza

Po lekturze naszego niedawnego tekstu (4 powody, dla których warto mieć strategię) wiecie już, że budowanie marki terytorialnej to nie tylko promocja. Dziś idziemy o krok dalej i pokazujemy, co powinno się wydarzyć, aby proces ten rozpoczął się na poważnie.

Public_thumb_edan6343__1_
Hover_image
Kampania CALLBRUSSELS czyli promowanie miasta przez rozmowy telefoniczne z mieszkańcami.
28.08.2019
Studium przypadku

Kampania #CALLBRUSSELS to przykład wykorzystania mechanizmu crowdsourcingu w budowaniu wizerunku miasta. Co ciekawe, z czasem jej przesłanie nabrało zupełnie nowego znaczenia.

Public_thumb_holi
Hover_image
4 powody, dla których warto mieć strategię. Budowanie marki terytorialnej to nie tylko promocja.
21.08.2019
Wiedza

O tym, że warto budować markę miasta czy regionu nikogo przekonywać nie trzeba. Bardzo często zdarza się jednak, że marketing terytorialny mylony jest z promocją. Dlaczego rozróżniamy te pojęcia i z jakich powodów promocja powinna wynikać z szerszej strategii? O tym dowiecie się z poniższego tekstu.

Public_thumb_gdyniadiverse
Hover_image
4 wyznaczniki dobrze skrojonego pomysłu na promocję, czyli Gdynia na odzieży marki Diverse.
12.08.2019
Studium przypadku

Dzięki współpracy władz miasta z marką odzieżową Diverse, powstała wyjątkowa kolekcja - Gdynia Limited Collection. Letnie koszulki, które się na nią składają, mają promować miasto jako idealną destynację – zarówno na krótki letni wypad, jak i dłuższy rodzinny wyjazd nad morze. Projekt ten  to naszym zdaniem doskonały przykład udanej współpracy samorządu z biznesem na rzecz budowania marki regionu. Dlaczego tak uważamy? Poniżej kilka argumentów:

Public_thumb_budowa
Hover_image
4 kluczowe elementy promocji oferty dla inwestorów.
01.08.2019
Wiedza

Działania zwiększające atrakcyjność inwestycyjną miasta czy regionu to jedno. Jednak, o ile wstępne zainteresowanie inwestora może wynikać z różnych powodów, to ostateczne decyzje podejmowane są już na podstawie twardych danych.

Public_thumb_bottles-container-daylight-802221
Hover_image
Walka z plastikiem sposobem na budowanie ekologicznego wizerunku miasta i regionu.
10.07.2019
Studium przypadku

Przybywa miast, które wprowadzają zakaz używania plastiku oraz realizują kampanie informacyjne na rzecz jego ograniczania w codziennym życiu. Dlaczego już teraz, skoro unijny zakaz sprzedaży wyrobów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych ma zacząć obowiązywać dopiero za 1,5 roku?

Public_thumb_bike-4130706_1920
Hover_image
Marki i samorządy w służbie mieszkańców, czyli miejski marketing społeczny w praktyce.
28.06.2019
Studium przypadku

Nie każde działanie na rzecz mieszkańców musi być projektem wychodzącym i finansowanym przez JST. Może też wynikać ze współpracy z partnerami komercyjnymi. Poniżej przedstawiamy przykłady takich inicjatyw.  

 

Public_thumb_greenvelo
Hover_image
Srebrna kapsuła 5D – czyli świętokrzyski pomysł na promocję szlaku rowerowego.
02.10.2019
Studium przypadku

Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo to najdłuższy oznaczony szlak rowerowy w Polsce, a jego świętokrzyska część jest bardzo popularna m.in. wśród turystów z Niemiec. 

Public_thumb_mt_11
Hover_image
3 kluczowe obszary skutecznego rozwoju gminy.
23.09.2019
Wiedza

Niezależnie od tego, jaki kierunek rozwoju obiera gmina, ważne jest, aby zadbać o pewne podstawy, które umożliwią skuteczną realizację założonych celów.

Public_thumb_mt_blog
Hover_image
7 etapów budowania strategii rozwoju.
06.09.2019
Wiedza

Po lekturze naszego niedawnego tekstu (4 powody, dla których warto mieć strategię) wiecie już, że budowanie marki terytorialnej to nie tylko promocja. Dziś idziemy o krok dalej i pokazujemy, co powinno się wydarzyć, aby proces ten rozpoczął się na poważnie.

Public_thumb_edan6343__1_
Hover_image
Kampania CALLBRUSSELS czyli promowanie miasta przez rozmowy telefoniczne z mieszkańcami.
28.08.2019
Studium przypadku

Kampania #CALLBRUSSELS to przykład wykorzystania mechanizmu crowdsourcingu w budowaniu wizerunku miasta. Co ciekawe, z czasem jej przesłanie nabrało zupełnie nowego znaczenia.

Public_thumb_holi
Hover_image
4 powody, dla których warto mieć strategię. Budowanie marki terytorialnej to nie tylko promocja.
21.08.2019
Wiedza

O tym, że warto budować markę miasta czy regionu nikogo przekonywać nie trzeba. Bardzo często zdarza się jednak, że marketing terytorialny mylony jest z promocją. Dlaczego rozróżniamy te pojęcia i z jakich powodów promocja powinna wynikać z szerszej strategii? O tym dowiecie się z poniższego tekstu.

Public_thumb_gdyniadiverse
Hover_image
4 wyznaczniki dobrze skrojonego pomysłu na promocję, czyli Gdynia na odzieży marki Diverse.
12.08.2019
Studium przypadku

Dzięki współpracy władz miasta z marką odzieżową Diverse, powstała wyjątkowa kolekcja - Gdynia Limited Collection. Letnie koszulki, które się na nią składają, mają promować miasto jako idealną destynację – zarówno na krótki letni wypad, jak i dłuższy rodzinny wyjazd nad morze. Projekt ten  to naszym zdaniem doskonały przykład udanej współpracy samorządu z biznesem na rzecz budowania marki regionu. Dlaczego tak uważamy? Poniżej kilka argumentów:

Public_thumb_budowa
Hover_image
4 kluczowe elementy promocji oferty dla inwestorów.
01.08.2019
Wiedza

Działania zwiększające atrakcyjność inwestycyjną miasta czy regionu to jedno. Jednak, o ile wstępne zainteresowanie inwestora może wynikać z różnych powodów, to ostateczne decyzje podejmowane są już na podstawie twardych danych.

Public_thumb_bottles-container-daylight-802221
Hover_image
Walka z plastikiem sposobem na budowanie ekologicznego wizerunku miasta i regionu.
10.07.2019
Studium przypadku

Przybywa miast, które wprowadzają zakaz używania plastiku oraz realizują kampanie informacyjne na rzecz jego ograniczania w codziennym życiu. Dlaczego już teraz, skoro unijny zakaz sprzedaży wyrobów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych ma zacząć obowiązywać dopiero za 1,5 roku?

Public_thumb_bike-4130706_1920
Hover_image
Marki i samorządy w służbie mieszkańców, czyli miejski marketing społeczny w praktyce.
28.06.2019
Studium przypadku

Nie każde działanie na rzecz mieszkańców musi być projektem wychodzącym i finansowanym przez JST. Może też wynikać ze współpracy z partnerami komercyjnymi. Poniżej przedstawiamy przykłady takich inicjatyw.