W czasach, gdy walka o uwagę odbiorcy jest bardzo zacięta, strategia
jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Jednostki Samorządu Terytorialnego,
które jasno ją określają i konsekwentnie ją realizują, mogą skutecznie
wyróżnić się na tle innych.
W codziennej pracy stawiamy na efektywne i nowoczesne narzędzia
analityczne. Wiemy że silna marka jest najcenniejszym kapitałem.
Kluczowe obszary naszych działań
Audyt stanu faktycznego pod kątem pozyskania inwestorów
- Przegląd dotychczasowych działań
- Analiza i identyfikacja obecnego wizerunku
- Analiza otoczenia ekonomicznego
- Analizy uwarunkowań krajowych w kontekście kierunków rozwoju
- Badania otoczenia demograficznego
- Strategia komunikacji marketingowej, w tym baza narracji, określenie kluczowych czynników sukcesu oraz komunikacja ATL, BTL i PR
Planowanie i promocja marki
- Tworzenie strategii promocji marki
- Planowanie działań promocyjnych oraz budżetowania
- Tworzenie systemów zarządzania marką
- Tworzenie elektronicznych systemów koordynacji działań promocyjnych
- Wypracowywanie podstaw strategii marki
- Idea i wizja marki
- Cele strategiczne i grupy docelowe działań
- Esencja marki i wypracowanie haseł promocyjnych
- Tworzenie Systemów Identyfikacji Wizualnej
Wdrożenie narzędzi informatycznych oraz monitoring
- Szkolenie interesariuszy
- Opracowywanie systemów monitoringu kluczowych wskaźników
- Wdrożenia systemów ewidencji gruntów, przepływów planów badawczych, wsparcie komunikacji społecznej, zarządzanie promocją oraz zarządzanie materiałem audiowizualnym