Marka Terytorialna | ​Fotoportal 2.0
PRODUKTY

FotoPortal 2.0

Repozytorium wszelkiego rodzaju materiałów audiowizualnych.

Fotoportal

Jak działa FotoPortal 2.0?

FotoPortal 2.0 umożliwia łatwe pozyskanie materiałów audiowizualnych na drodze cyklicznych konkursów oraz ich wygodną dystrybucję. Zebrane za pomocą systemu, mogą być w łatwy sposób udostępniane mediom w Polsce i za granicą oraz wykorzystywane na potrzeby Urzędu.

  • Konkursy
  • Materiały własne
  • Kampanie
    reklamowe
Ico_strzalka
  • Ico_zdjecie Zdjęcia
  • Ico_filmy Wideo
  • Ico_audio Audio
  • Ico_grafika Grafika
  • Ico_prezentacja
    Teksty
    prezentacje
Ico_strzalka
  • Interesariusze
    zewnętrzni
    np. media
  • Interesariusze
    wenętrzni
    np. wydziały

Kluczowe funkcjonalności FotoPortalu 2.0

Bank Materiałów Audiowizualnych

  • gromadzi w jednym miejscu materiały z różnych źródeł: od zdjęć, przez prezentacje, po filmy,
  • ułatwia dystrybucję materiałów audiowizualnych do mediów i innych podmiotów: wewnętrznych i zewnętrznych, polskich i zagranicznych.

Katalogowanie i tagowanie

  • materiały mogą być dowolnie katalogowane, a wybrane – trafiać do galerii udostępnionych publicznie,
  • każdy katalog posiada osobne ustawienia, dotyczące jego podglądu czy pobierania,
  • precyzyjne otagowanie każdego materiału sprawia, że odszukanie go jest łatwe i szybkie.

Konkursy

  • narzędzie dające możliwość organizowanie cyklicznych konkursów, dzięki czemu pozyskujemy od fotografów zdjęcia z pełnymi prawami autorskimi,
  • temat przewodni konkursu może być każdego miesiąca inny, co zapewnia różnorodność napływających zdjęć.

Dystrybucja materiałów

  • administrator systemu ma pełną kontrolę nad zamawianymi materiałami,
  • zamawiający dokładnie określa, gdzie i w jaki sposób zostaną one użyte,
  • osoba nadzorująca system może zaakceptować bądź odrzucić zamówienie, w całości lub częściowo.

Zabezpieczanie materiałów

  • wszystkie materiały są automatycznie naznaczane znakiem wodnym w celu ich zabezpieczenia przez nieautoryzowanym użyciem,
  • proces zamówienia i jego akceptacja umożliwiają pobranie materiałów przeznaczonych do autoryzowanego wykorzystania przez zamawiającego.

Sprzedaż materiałów drukowanych

  • zdjęcia mogą być wystawione na sprzedaż w różnej postaci, np. jako plakaty i fotoobrazy,
  • jest to dodatkowy sposób na efektowne promowanie miasta czy regionu poprzez pokazywanie jego najciekawszych ujęć.

Korzyści z wdrożenia FotoPortalu 2.0

Ico_category
Pozyskanie zdjęć
  • darmowe pozyskanie wysokiej jakości zdjęć z pełnymi prawami autorskimi dzięki stałemu konkursowi
  • spełnienie niemal wszystkich potrzeb miasta w obszarze zarządzania materiałem audiowizualnym
Ico_category
Lepszy wizerunek w mediach
  • lepsze ukazanie miasta czy regionu w mediach poprzez możliwość dystrybucji wysokiej jakości materiałów
  • obszerny bank zdjęć o bardzo dużej wartości komercyjnej na użytek wewnętrzny i zewnętrzny
Ico_category
Bezpieczny dostęp z dowolnego miejsca
  • archiwizacja fotografii, plików wideo, graficznych, tekstowych oraz prezentacji
  • dostęp poprzez internet zabezpieczony na poziomie bankowości internetowej