Marka Terytorialna | 4 wyznaczniki dobrze skrojonego pomysłu na promocję, czyli Gdynia na odzieży marki Diverse.
BLOG
12.08.2019
Studium przypadku
4 wyznaczniki dobrze skrojonego pomysłu na promocję, czyli Gdynia na odzieży marki Diverse.
Thumb_wide_gdyniadiverse

Dzięki współpracy władz miasta z marką odzieżową Diverse, powstała wyjątkowa kolekcja – Gdynia Limited Collection. Letnie koszulki, które się na nią składają, mają promować miasto jako idealną destynację – zarówno na krótki letni wypad, jak i dłuższy rodzinny wyjazd nad morze. Projekt ten to naszym zdaniem doskonały przykład udanej współpracy samorządu z biznesem na rzecz budowania marki regionu. Dlaczego tak uważamy? Poniżej kilka argumentów:

Dopasowanie

Marka Diverse jest bardzo rozpoznawalna wśród młodych osób. Funkcjonuje w Polsce od 1993 roku, a jej główną grupą docelową są osoby w przedziale ok. 15-26 lat, nastawione na aktywne spędzanie czasu. Jest to więc idealna grupa do zaproszenia na krótki letni wypad. Dodatkowo, zaproponowanie młodym osobom symboli Gdyni w postaci koszulki ulubionej marki to bardzo duża szansa na znalezienie się w wielu młodzieżowych szafach na dłuższy czas.

Lokalność
Nawiązując współpracę z marką wywodzącą się regionu (jej właścicielem jest firma Etos S.A. z siedzibą w Gdańsku), miasto pokazuje, że docenia i promuje lokalny biznes. Co więcej, pewnie wielu klientów Diverse nie zdaje sobie sprawy, że ich ulubione ubrania to dzieło polskiej firmy. Korzyści są więc tutaj podwójne.

Unikalność
Gadżety promocyjne posiada niemal każde miasto, nie wszystkie jednak mogą poszczycić się tak rozpoznawalną marką i dedykowaną swojej tradycji kolekcją. Co więcej, zawarte w nazwie kolekcji słowo „limited” od razu wskazuje, że jest to wyjątkowy produkt i dostępny w ograniczonym zakresie. Osoby, które kupią tego lata taką koszulkę będą więc czuły się wyróżnione.

Dostępność
Mimo że grupa docelowa marki to głównie osoby młode, w Gdynia Limited Collection znajdą się propozycje rozmiarowe dla całej rodziny. Co więcej, koszulki sprzedawane są w salonach Diverse we wszystkich większych miastach w Polsce. Symbole Gdyni kuszą więc na sklepowych półkach i przypominają o atrakcjach miasta podczas rodzinnych zakupów.

Więcej o projekcie przeczytacie na:
Gdynia w Diverse

Znacie inne przykłady ciekawych kampanii? Zapraszamy do dyskusji na naszej grupie na Facebooku:
Marketing terytorialny - grupa dyskusyjna

PRODUKTY I USŁUGI

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Marki Terytorialnej.

Skp

Rdzeń wszelkich działań Jednostki Samorządu Terytorialnego w zakresie promocji. Wyposażony w kilkanaście niezależnych od siebie modułów.

Ekon

Narzędzie ułatwiające ewidencjonowanie obiektów noclegowych świadczących usługi turystycznego najmu krótkoterminowego oraz koordynację procesu obowiązkowego zgłaszania do rejestru.

Szee

Wymiana pieców na paliwo stałe, odnawialne źródła energii (np. panele fotowoltaiczne, pompy ciepła) oraz termomodernizacja budynków. Od przyjmowania wniosków po wypłatę dotacji.

Crm

Narzędzie wdrażające procedury utrzymania relacji i zarządzania kontaktami z Klientami.

Szd

Narzędzie ułatwiające zarządzanie procesami związanymi z przebudową infrastruktury drogowej.

Fotoportal

Repozytorium materiałów audiowizualnych: zdjęć, filmów, prezentacji i dokumentów. Umożliwia łatwe pozyskanie i dystrybucję tych materiałów.

Skjst

Wszechstronne narzędzie dostosowane do indywidualnych potrzeb powiatów i gmin. Skupia działalność promocyjną, pozyskanie inwestorów oraz wspomaga informatyzację.

Skpg

Narzędzie ułatwiające profesjonalną obsługę inwestorów. Tworzy oferty inwestycyjne, przechowuje dane ekonomiczne i ewidencjonuje tereny inwestycyjne.

Skdb

Prezentuje pełny i aktualny stan działalności badawczej w JST. Właściwa koordynacja i ujednolicenie działalności badawczej pozwalają na znaczne zwiększenie jej efektywności.

Skks

Umożliwia wygodny nadzór nad tworzonymi komunikatami, automatycznie przyjmuje zgłoszenia interwencyjne oraz monitoruje przebieg ich  realizacji.

Strategia_2

Oferujemy doradztwo w aspekcie wdrażania systemów oraz wsparcie na etapie prezentacji projektów wśród decydentów i urzędników Miasta. Organizujemy szkolenia dla kadry zarządzającej oraz pracowników Urzędu, dla których systemy staną się narzędziem pracy.

Komunikacja

Posiadamy bogate doświadczenie w komunikowaniu do dużych społeczności. Jesteśmy na bieżąco z trendami marketingowymi oraz możliwościami technologicznymi. Kompleksowo zadbamy o aktywną obecność oraz pozytywny wizerunek marki miasta lub regionu w mediach społecznościowych.

Strategia_2

Doradztwo w aspekcie wdrażania systemu oraz wsparcie na etapie prezentacji projektu wśród decydentów i urzędników Miasta.