Dzięki współpracy władz miasta z marką odzieżową Diverse, powstała wyjątkowa kolekcja – Gdynia Limited Collection. Letnie koszulki, które się na nią składają, mają promować miasto jako idealną destynację – zarówno na krótki letni wypad, jak i dłuższy rodzinny wyjazd nad morze. Projekt ten to naszym zdaniem doskonały przykład udanej współpracy samorządu z biznesem na rzecz budowania marki regionu. Dlaczego tak uważamy? Poniżej kilka argumentów:
Dopasowanie
Marka Diverse jest bardzo rozpoznawalna wśród młodych osób. Funkcjonuje w Polsce od 1993 roku, a jej główną grupą docelową są osoby w przedziale ok. 15-26 lat, nastawione na aktywne spędzanie czasu. Jest to więc idealna grupa do zaproszenia na krótki letni wypad. Dodatkowo, zaproponowanie młodym osobom symboli Gdyni w postaci koszulki ulubionej marki to bardzo duża szansa na znalezienie się w wielu młodzieżowych szafach na dłuższy czas.
Lokalność
Nawiązując współpracę z marką wywodzącą się regionu (jej właścicielem jest firma Etos S.A. z siedzibą w Gdańsku), miasto pokazuje, że docenia i promuje lokalny biznes. Co więcej, pewnie wielu klientów Diverse nie zdaje sobie sprawy, że ich ulubione ubrania to dzieło polskiej firmy. Korzyści są więc tutaj podwójne.
Unikalność
Gadżety promocyjne posiada niemal każde miasto, nie wszystkie jednak mogą poszczycić się tak rozpoznawalną marką i dedykowaną swojej tradycji kolekcją. Co więcej, zawarte w nazwie kolekcji słowo „limited” od razu wskazuje, że jest to wyjątkowy produkt i dostępny w ograniczonym zakresie. Osoby, które kupią tego lata taką koszulkę będą więc czuły się wyróżnione.
Dostępność
Mimo że grupa docelowa marki to głównie osoby młode, w Gdynia Limited Collection znajdą się propozycje rozmiarowe dla całej rodziny. Co więcej, koszulki sprzedawane są w salonach Diverse we wszystkich większych miastach w Polsce. Symbole Gdyni kuszą więc na sklepowych półkach i przypominają o atrakcjach miasta podczas rodzinnych zakupów.
Więcej o projekcie przeczytacie na:
Gdynia w Diverse
Znacie inne przykłady ciekawych kampanii? Zapraszamy do dyskusji na naszej grupie na Facebooku:
Marketing terytorialny - grupa dyskusyjna