Marka Terytorialna | “Zbierz Litwę” - czyli o projekcie, który stał się prawdziwym magnesem dla turystów.
BLOG
06.08.2020
Studium przypadku
“Zbierz Litwę” - czyli o projekcie, który stał się prawdziwym magnesem dla turystów.
Thumb_wide_projekt__zbierz_litwe__

Zrealizowanie projektu trwało 9 miesięcy. W tym czasie zbierano informacje z całej Litwy, współpracowano z ośrodkami informacji turystycznej, muzeami, bibliotekami, parkami i innymi instytucjami. Tworząc magnesy, próbowano znaleźć najbardziej atrakcyjny sposób przedstawienia danego regionu na tak małej powierzchni. Na przykład, magnes Wiłkomierza przedstawia górę zamkową oraz śpiewające gołębie, magnes Okmiany – dinozaury i motyle, a Mariampola – koty, które uwielbiała hrabina. 

„To pierwszy projekt tego rodzaju, który połączył całą Litwę. Jesteśmy przekonani, że przyczyni się on do złotego wieku lokalnej turystyki, przecież podróże po własnym kraju i odkrycia w regionach są prawdziwym magnesem dla turystów!” – tymi słowami wspierał projekt kierownik Departamentu Turystyki, Indre-Trakimaitė-Šeškuvienė.

Już w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia projektu skorzystało z niego tysiące podróżników i trzeba było uzupełnić zapas magnesów, a także zwiększyć liczbę punktów dystrybucji. 

Obecnie, gdy wiele osób z uwagi na pandemię koronawirusa spędza urlop w swojej ojczyźnie, rozpoczęty dwa lata temu projekt promocyjny „Zbierz Litwę” znów nabiera tempa i zachęca kolejne osoby do odkrywania atrakcji tego kraju. 

W kontekście budowania marki terytorialnej, mocną stroną projektu jest z pewnością  współpraca między samorządami w celu stworzenia dobrze przemyślanej i zaprojektowanej kampanii. Połączenie sił znacząco zwiększa skalę przedsięwzięcia, a zaangażowanie wszystkich regionów pozwala na promowanie jednocześnie każdego z nich z osobna i całej Litwy.

Więcej informacji na ten temat można uzyskać na stronie Facebook – „Zbierz Litwę”.

PRODUKTY I USŁUGI

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Marki Terytorialnej.

Szee

Wymiana pieców na paliwo stałe, odnawialne źródła energii oraz termomodernizacji budynków. Od przyjmowania wniosków po wypłatę dotacji.

Skp

Rdzeń wszelkich działań Jednostki Samorządu Terytorialnego w zakresie promocji. Wyposażony w kilkanaście niezależnych od siebie modułów.

Fotoportal

Repozytorium materiałów audiowizualnych: zdjęć, filmów, prezentacji i dokumentów. Umożliwia łatwe pozyskanie i dystrybucję tych materiałów.

Skjst

Wszechstronne narzędzie dostosowane do indywidualnych potrzeb powiatów i gmin. Skupia działalność promocyjną, pozyskanie inwestorów oraz wspomaga informatyzację.

Skpg

Narzędzie ułatwiające profesjonalną obsługę inwestorów. Tworzy oferty inwestycyjne, przechowuje dane ekonomiczne i ewidencjonuje tereny inwestycyjne.

Skdb

Prezentuje pełny i aktualny stan działalności badawczej w JST. Właściwa koordynacja i ujednolicenie działalności badawczej pozwalają na znaczne zwiększenie jej efektywności.

Skks

Umożliwia wygodny nadzór nad tworzonymi komunikatami, automatycznie przyjmuje zgłoszenia interwencyjne oraz monitoruje przebieg ich  realizacji.

Strategia_2

Oferujemy doradztwo w aspekcie wdrażania systemów oraz wsparcie na etapie prezentacji projektów wśród decydentów i urzędników Miasta. Organizujemy szkolenia dla kadry zarządzającej oraz pracowników Urzędu, dla których systemy staną się narzędziem pracy.

Komunikacja

Posiadamy bogate doświadczenie w komunikowaniu do dużych społeczności. Jesteśmy na bieżąco z trendami marketingowymi oraz możliwościami technologicznymi. Kompleksowo zadbamy o aktywną obecność oraz pozytywny wizerunek marki miasta lub regionu w mediach społecznościowych.

Strategia_2

Doradztwo w aspekcie wdrażania systemu oraz wsparcie na etapie prezentacji projektu wśród decydentów i urzędników Miasta.